V. znanstveni posvet Vodenje v vzgoji in izobraževanju: Udejanjanje inovativnih učnih okolij kot izziv vrtcev, šol in izobraževalnega sistema, 5. in 6. april 2016

Uspešni šolski sistemi spodbujajo učinkovitost učenja v vrtcih in šolah z oblikovanjem inovativnih učnih okolij, zato smo na posvetu tokrat iskali odgovore na vprašanja, kot so: Kako v slovenskem izobraževalnem sistemu razumemo inovativna učna okolja? Kaj jih opredeljuje in kako jih udejanjamo? Kako ravnatelji in drugi vodje spodbujajo oblikovanje inovativnih učnih okolij?Kakšna je pedagoška praksa učiteljev in vzgojiteljev v inovativnih učnih okoljih?Kako se spreminja vloga otrok, učencev in dijakov v inovativnih učnih okoljih?Kako se šole in vrtci za udejanjanje inovativnih učnih okolij povezujejo med seboj in v okolju? Kako o uspešnosti inovativnih učnih okolij poizvedujemo, jih spremljamo in evalviramo ter kaj kažejo rezultati?

Poleg 4 plenarnih predavanj je bila bogata in raznovrstna inovativnost v učnih okoljih predstavljena še s 115 referati in 10 plakati. Na posvetu je sodelovalo 283 udeležencev iz vrtcev, šol, višje in visokošolskih institucij ter javnih zavodov in MIZŠ.

Program posveta

Zbornik povzetkov

Plenarna predavanja:

Galerija slik1, 5. april, galerija slik2, 5. april

Dodatne informacije dobite na eva.valant@solazaravnatelje.si.


IV. znanstveni posvet Vodenje v vzgoji in izobraževanju: Sodelovanje v teoriji in praksi, 31. marec in 1. april 2015

Posvet Vodenje v vzgoji in izobraževanju je bilo tokrat namen sodelovanju in vprašanjem, na katera smo odgovarjali na posvetu: Ali imamo (ustvarjamo) pogoje za uspešno sodelovanje? Ali so naša prizadevanja usklajena s prioritetami šole, šolskega sistema? Ali delimo, kar smo se naučili? Je sodelovanje odgovor na vse? Je samo sodelovanje dovolj? Je sodelovanje vedno boljše kot individualno delo? Kako ju najbolje uravnotežiti? Kaj je tisto, kar spodbuja sodelovanje in kaj ga ovira? Kako sodelujemo in kaj s sodelovanjem dosegamo? Kakšni so konkretni rezultati sodelovanja med učenci, učitelji, ravnatelji, šolami …? Kaj nam prinaša mednarodno sodelovanje (spodbude in mehke prisile)? Ali dovolj sodelujemo po izobraževalni vertikali? Kako za krepitev sodelovanja na in med različnimi ravnmi in deležniki uporabljamo sodobne tehnologije in raznolika učna okolja?

Poleg dveh plenarnih predavanj je bilo v 36 sekcijah predstavljenih še 84 referatov in 5 plakatov.

Predstavitve referatov in plakatov

Zbornik povzetkov


III. znanstveni posvet Vodenje v vzgoji in izobraževanju: Znanje in spretnosti za 21. stoletje – izzivi vodenja, učenja in poučevanja, 1. in 2. april 2014

III. znanstveni posvet VVI 2014 smo posvetili razpravi o znanju in spretnostih za 21. stoletje na področju vodenja, učenja in poučevanja.

Ob dveh plenarnih predavateljih je svoje znanje, mnenja, izkušnje in stališča s 73 referati in 4 plakati predstavilo 106 referentov. Na posvetu je sodelovalo 258 udeležencev iz vseh ravni izobraževanja.

Program posveta
Predstavitev predavateljev in povzetkov plenarnih predavanj
Program predstavitev referatov in plakatov
Zbornik povzetkov

Galerija slik
Torek, 1. april 2014
Sreda, 2. april 2014

Znanstveni posvet je bil financiran iz sredstev Evropskega socialnega sklada.


II. znanstveni posvet Vodenje v vzgoji in izobraževanju: Vodenje učenja, 3. in 4. april 2013

Posvet VVI 2013 je bil namenjen predstavitvam in razpravam o vodenju učenja otrok, učencev in dijakov, vodenju profesionalnega učenja in vodenju učenja različnih deležnikov v vzgoji in izobraževanju. Poleg plenarnih predavanj je bilo v 31 sekcijah predstavljenih 67 referatov in 2 plakata. Na posvetu je sodelovalo 238 udeležencev iz vrtcev, šol, višje in visokošolskih institucij ter javnih zavodov.

Program in Predstavitve referatov in plakatov
Predstavitev predavateljev in povzetki predavanj
Zbornik povzetkov

Plenarna predavanja
dr. Peter Earley: V učenje usmerjeno vodenje, uporabljeni viri za pripravo plenarnega predavanja
dr. Karin Bakračevič Vukman: Kako “izmeriti” oziroma oceniti razvitost kompetence učenje učenja?
dr. Andrej Koren: Spodbujanje kompetence Učenje učenja v slovenskih šolah in vrtcih

Galerija slik
sreda, 3. april 2013
četrtek, 4. april 2013

Znanstveni posvet je bil financiran iz sredstev Evropskega socialnega sklada v okviru projekta Vseživljenjsko učenje ravnateljev – usposabljanje za vodenje šol in vrtcev II.


Teme in programi dosedanjih posvetov
2012 – Uporaba podatkov v šolah in vrtcihGradivo za udeležence
2011 – Samoevalvacija kot temelj izboljšavGradivo za udeležence
2010 – Izzivi vodenja za raznolikost
2009 – Vodenje in dosežki učencev v teoriji in praksi
2008 – Odgovornost v vzgoji in izobraževanju – pogledi šol, vrtcev in sistema
2007 – Kakovost v vzgoji in izobraževanju
2006 – Vodenje za učenje
2005 – Načrtovanje in evalvacija
2004 – Klima in kultura za uspešno delo
2003 – Združena Evropa naš skupni izziv
2002 – Vključevanje otrok s posebnimi potrebami
2001 – S sodelovanjem do kakovosti
2000 – Uvajanje sprememb
1999 – Razsežnosti komuniciranja
1998 – Vloge in naloge pomočnikov ravnateljev v šolskem managementu