Izjave udeležencev delavnic Vodenje aktiva o tem, kaj so pridobili v programu:

  • Ta seminar ni bil zgolj seminar. Dal nam je precej več kot izobraževanje. veliko je prispeval tudi pri spoznavanju sebe in nam dal veliko za razmišljat o sebi in o tem kako delujemo, kaj lahko naredimo, kaj si upamo. Skratka, bil je najboljši od vseh do zdaj. Ne da samo strokovnega znanja, ali podlage zanj, dotakne se te celega, te tudi spremeni. Mislim, da na boljše. Skratka, če mi slučajno ne bi dal nekega novega znanja (kar mi je definitivno dal), mi je vsakič znova napolnil baterije in me poslal domov z večjim zanosom. Bravo obema predavateljicama.”

 

  • “Hvaležna sem ravnatelju, da mi je omogočil sodelovanje na tem seminarju, saj mi je z vsebinskega vidika in predvsem metodičnega pristopa, prišel naproti v ravno pravem trenutku, ko sem že rahlo obupavala in zgubljala stik optimizmom. Po vsem doživetem se trenutno počutim na brezpotju, kar bi me običajno precej potrlo. Tokrat sem v stiku z zaupanjem, da mi bo uspelo. S svojim načinom dela sem začutila varnost, zaupanje. Voditeljici sta zelo dober zgled vodij, kot tandemski vodji imata dodano vrednost. Rada bi se zahvalila, ker sta odpirali prostor za sodelovanje. Metode dela so mi bile pisane kožo. Prijetno mi je, saj imam občutek, da sem bila slišana in da jima je res mar.”

 

  • “Seminar je korektno zastavljen. Kot vodja sem začutila težo odgovornosti, ki pa v našem aktivu in na splošno \”ni vrednotena\”. Pri nas je vodja tisti, ki je določen oz.pride na vrsto vsake dve leti. Ta poskrbi za ustrezno dokumentacijo in organizacijo. Tatjana in Mihaela, hvala, za drugačen pogled na samo vodenje. Imam vizijo, če bom vodja več kot dve leti. Upam, da se seminarja udeleži čim več učiteljev, ker odpira vrata, ki so v našem šolskem sistemu že predolgo zaprta. Vse dobro.”

 

  • »V našem zavodu sestanki aktiva ne bodo le formalnost, temveč bomo iskali nove izzive in ideje.«
  • »Prepričanja glede nalog vodje so se zelo spremenila. Dobila sem nov vpogled, kako kot vodja dobro organizirati delo in biti manj obremenjen.«
  • »Razmislek o lastnem delovanju, osebna rast, krepitev samozavesti, razmislek o sebi, nehote nam zvišujeta IQ, uporabnost slišanega.«
  • »Naučil sem se, da je treba delo porazdeliti med sodelavce.«
  • »Prejel sem nove poglede na svoje delovno mesto ter spoznal, kako sebe in druge prepričati o spremembah v delovanju.«
  • »Na izobraževanju sem prejel več, kot je obetal naslov programa. Spoznal sem, da je mogoče uresničiti cilje, če uporabiš primerne strategije in znanja.«