Vodenje za učenje
Ciljna skupina | Ravnatelji |
Namen in cilji
|
Program je namenjen ravnateljem, ki želijo sistematično krepiti in izboljšati strategije vodenja za učenje.
Cilji programa so:
Vsako šolsko leto so razpisani programi z vnaprej določeno temo. Pri vodenju za učenje gre za povezanost učenja učencev, učenja strokovnih delavcev, učenja zavoda, sistema in ravnatelja. Čeravno so vse ravni učenja pomembne, je dokazano največji vpliv ravnatelja na učenje učencev preko strokovnih delavcev. Spremljanje in vrednotenje dela strokovnih delavcev predstavljata pomembno strategijo ravnateljevega vodenja za učenje, predvsem z vidika krepitve individualnega in organizacijskega učenja. Ravnatelji sami izberejo vsebino spremljanja in vrednotenja dela strokovnih delavcev, ki jo bodo izboljšali s pomočjo teoretičnih spoznanj, sistematičnega uvajanje izboljšave in izmenjave izkušenj. |
Vsebine
|
Znanje in spretnosti s področja spremljanja in vrednotenja dela strokovnih delavcev (vodenje za učenje, hospitacije, ocenjevanje delovne uspešnosti, povratna informacija…)
Načrtovanje, spremljava in evalvacija izboljšav Primeri dobrih praks vodenja iz javnega in zasebnega sektorja |
Število ur | 64 ur, 8 delavnic (začetni program, VU 1)
16 ur, 2 delavnici (nadaljevalni program, VU 2) |
Število udeležencev | 10-15 |
Čas izvedbe | Šolsko leto 2016/17, datumi izvedb: 14. 3. 2016, 13. 4. 2016, 17. 5. 2016, 15. 6. 2016, 23. 8. 2016, 12. 10. 2016, 9. 1. 2017, 27. 3. 2017 – zaključeno
Šolsko leto 2017/18, nadaljevalni program, datumi izvedb: 3.10.2017, marec 2018 – zaključeno Šolsko leto 2018/19, ni predvidene izvedbe programa |
Razpis | V šolskem letu 2018/19 ni predvidenega razpisa. |
Kotizacija | Brezplačno, program je sofinanciran iz sredstev ESS |
Kontakt |
Lea Avguštin E-pošta: lea.avgustin@solazaravnatelje.si Tel.: 031 615 524 |