Pogledi na vodenje
Kje so meje? Izobraževanje, šola in skupnost
John West-Burnham, 3–13
Profesionalni razvoj kot profesionalna odgovornost
Justina Erčulj, 15–36
Vloga vodstva šole pri spodbujanju in razvijanju timskega dela učiteljev
Alenka Polak, 37-56
Prisotnost notranjega nadzora javnih financ v vzgojnoizobraževalnih zavodih
Tatjana Horvat, 57–78
Odločanje med pravico javnosti vedeti in pravico posameznika do zasebnosti
Sebastjan Čagran, 79–98
Izmenjave
Spremljanje dela nadarjenih učencev v Osnovni šoli Sevnica
Damjana Zupančič Lisec in Tatjana Horjak, 99–105
Vloga ravnatelja in komisije za spremljanje in zagotavljanje kakovosti v procesu samoevalvacije
na Višji strokovni šoli, ESIC Kranj
Lidija Grmek Zupanc, 107–111
Samoevalvacija klime na Osnovni šoli Fara s poudarkom na preprečevanju nasilja in uspešni komunikaciji
Brigita Gregorčič, 113–122
Vloga ravnatelja pri spodbujanju timskega dela v vrtcu
Marta Samotorčan, 123–133
Usposabljanje vodij šol na Slovaškem: zahteve in pogoji
Mária Pisoňová in Alena Hašková, 135–148
Ravnatelj se predstavi
Apáczai Csere János Gimnázium és Kollégium v Budimpešti
Laszlo Munkacsy, 149–153